Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home4/galler28/public_html/weblog-page.php:2) in /home4/galler28/public_html/header.php on line 1

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home4/galler28/public_html/weblog-page.php:2) in /home4/galler28/public_html/header.php on line 1
پارسا رنت | کرایه ظرف | کرایه صندلی
روش خوش آمد گویی درست به مشتری

خوشامد گویی به مشتریان به عنوان یکی از عوامل مهم در خرید کردن مشتریان به شمار میرود.این ۵ آیتم را به کار بگیرید تا مطمئن باشید مشتریانتان خوشحال از درب فروشگاه خارج میشوند.

 

۱- هنگام خوشامد گویی لبخند بزنید:

سام والتون همواره لبخند زدن به مشتریان را به عنوان یک امر موثر در استخدام کار کنانش در نظر میگرفت.مشتریان انتظار دارند سلام کردنتان را به همراه لبخندی به روی لب به آنها گویید. حتی کارمندی اگر بدخلق باشد و لبخندی به روی لب نداشته باشد حرف ” به والمارت خوش آمدید” تنها گزینه او برای خوش آمدگویی به مشتریست.

۲- از کاری که در حال انجام به آن هستید دست بکشید:

شما ممکن است در حال چیدن انبار و یا پاک کردن میز باشید، هر چقدر این کارهابه عنوان جزوی از کارهای مهم روزانه اتان باشد ولی مشتری مداری تنها دلیلی است که شما باید آن کارهای مهم را انجام دهید. مشتری هنگامی که فروشگاه شما وارد میشود حداقل باید ۳۰ ثانیه لبخند شما را ببیند.

از کاری که درحال انجامش هستید دست بکشید، لبخندی بزنید و بایستید و به او خوش آمد بگویید. بعد از ارجاع او به همکار خود  بازگردید و به کار خود ادامه دهید.

 

۳-نشان دهید، فقط حرف نزنید:

وقتی مشتری از در به داخل می آید به احتمال زیاد در مورد یک محصول از شما سوال خواهد کرد. به فرض مثال بگویید راهرو دوم سمت راست انتهای راهرو شلف ۲ قفسه دوم و یا حتی همراه با خود او را راهنمایی کنید تا به مکان مورد نظر برسد. ممکن است این کار چند دقیقه ای را از وقت شما بگیرد ولی مشتری شما را به قدری خوش حال می کند که برای سالیان دراز مشتری شما می ماند.

 

 

۴-سوال بپرسید:

یک آرایشگاه بزرگ را در نظر بگیرید که افراد زیادی در آن وجود دارند و محصولات متعددی را به شما پیشنهاد می دهند که هکدام به تنهایی تاثیر متفاوتی را به روی موی شما بوجود می آورد. به طور مثال اگر کشتری بخواهد موی را رنگ کنید با هر رنگ مویی این کار شدنی نیست. ممکن است شما سوالهایی را راجب شماره ان یا از این قبیل بپرسید، ولی در نهایت فروش ان وابسته با این است که رضایت قلبی مشتری را جلب کند.

همیشه سوال پرسیدن را از مشتری پس از  چند ثانیه مکث از او بپرسید.

 

۵-خوش پوش باشید:

به خاطر اینکه شما به هر فردی به عنوان یک مشتری بلند مدت نگاه می کنید، مطمئن باشید که لباس هایتان مرتب و رفتارتان به همان اندازه حرفه ای است. از پوشیدن لباس های نامناسب که احتمال می دهید مشتریان از آنها خوششان نیاید بپرهیزید.

در عوض با اخلاق حرفه ای و محافظه کارانه و وسایل حرفه ای که برای محیط کار مناسب است کار کنید. طوری که مشتری احساس اطینان و راحتی داشته باشد و فقط به خرید خود فکر کند.

دوم اینکه یک مشتری اینده نگر هنگام خروج از فروشگاه شما شروع به آنالیز تمام قسمت های ان میکند، مطمئن باشید به گرمی از او خداحافظی میکنید و رفتارتان حرفه ایست.

با نادیده گرفتن و یا کم اهمیت جلوه دادن اهمیت موفقیت شرکت خود را به خطرنندازید. همانطور که سم واتسون میگوید:

 

تنها یک رییس وجود دارد و آن مشتری شماست. و او می تواند همه را از افراد میان رده تا مدیران سطح بالا اخراج کند تنها کافیست او پول خود را در جای دیگری خرج کند.

 

 

 

کرایه صندلی ، کرایه میز ، کرایه باند ، کرایه رقص نور ، کرایه فرش ، کرایه ظروف ، تجهیزات نمایشگاهی ، اجاره باغ تالار ، کرایه بادیگارد و همراه ، اجاره خودرو ، گروه موسیقی ، دی جی ، گروه رقصنده محلی ، گروه پذیرایی، کرایه صندلی تاشو ، کرایه صندلی چرمی ، کرایه میز اداری ، کرایه میزطلایی ، کرایه مبل ، کرایه شله خورری ، کرایه سماور ، کرایه بخاری ، کرایه هیتر ، کرایه آبسرد کن ، کرایه یخچال ، کرایه لباس ، کرایه ماشین ، کرایه رقصنده ، کرایه قندون ، کرایه گلدون ، گرایه آباژور، کرایه کولر ، کرایه باند ، کرایه رقص نور ، کرایه دود ، کرایه دیتاپروژکتور ، کرایه لپ تاپ ، کرایه دوربین ، کرایه قاشق ، کرایه چنگال ، کرایه لیوان ، کرایه بشقاب ، کرایه کاسه ، کرایه قدح ، کرایه پیش دستی ، کرایه نمکدون ، کرایه میز در مشهد ، کرایه صندلی در مشهد ، کرایه مبل در مشهد ، کرایه ظرف در مشهد ، کرایه هیتر در مشهد ، کرایه باند در مشهد، کرایه سماور در مشهد ، کرایه شله خوری در مشهد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به خدمات مجالس پارسا می باشد. طراحی سایت و سئو توسط هیوا نت